En Orijinal Yaprak Dökümü

 .

Kim bilir kaç kez geldik geçtik

Şu alaca yapraklar gibi,

Hayır hayır yoldan değil

Hayattan.

4 comments on “En Orijinal Yaprak Dökümü

  1. fulyayerlikaya says:

    Yaşamanın KıyısındaEy yüzünü haram geceye açan Kara Çiçek !

    Kadife tüylü etlerin altında

    kaplıyorsun ömrümüzü

    Artık daha da tanınamaz bir alan benim için yeryüzü

    Gecelere tutunan gölgeler belirdi

    beni bene düşüren

    kuyular oyuldu

    Diyorlar ki gündüzmüş öbür yüzü !

    Bir yerde ve yaşıyormuş bizi.

    Ağzı kusacak gibi buruşurmuş. Bu yüzden.

    Beyazdan mora çalan

    boşluğa doğru yalvaran gözleri duyulurmuş .

    İki dünya arasındaki geçitlere

    yaşlılarının sırt derilerini germişler ,

    Gördüm.

    Tinselin kurban bayramı bu.

    Elimde körelmiş uçlu bir hançer

    Ölümü kazımaya ve

    Şenliği kutlamaya

    doğru

    yollanıyorum.

    Delilik

    Delilik bu.

    Dayanamıyorum

    Fulya Engin Yerlikaya’ dan bu fotoğrafa…

    http://www.mevsimsiz.net/y-4571/N/

  2. fulyayerlikaya says:

    Hayatın tamamı fotoğraf olsaymış ya…

    • peacefulmarvin says:

      Belki de öyledir. Film karelerinin toplamı nihayetinde.. Onu da son anda anlıyoruz :)

Leave a Reply

