Ne Kalır Geriye?

.

Sarmaşıkların anıları var mıdır? Kuru dalların… Kabaran, dökülen boyaların…

Açık kalan panjur rüzgarda çarpar mı? Sarmaşıklar sarılmış tutuyorlar her bir yanını, anıların rüzgarı birbirine çarptırmasın, artık canı yanmasın diye.

O balkonda neler konuşuldu, neler fısıldandı, ne sözcükler salındı evrene bilen var mıdır?

Sarmaşıkların anıları var mıdır?

.

4 comments on “Ne Kalır Geriye?

  1. Ümit says:

    olmaz mı..

  2. fulyayerlikaya says:

    İnsanların yaşamışlıkları vardır. Eskiyi severim, bana ölüleri anımsatır, ölüleri severim, bana bir zamanlar yaşamış olduklarını anımsatır. Bu vesile ile, fazladan ciddiye aldıgım yaşamımı törpülemek gayretindeyimdir. 3 yıl önce, bir arkadasım 7 ay içinde öldü. Kendisi IT alanında yetkindi, öldükten sonra anasını, babasını , kardeşini düşündüm. Sıra bilgisini düşünmeye geldi. Fuat’ ın bildikleri sahi, nereye gitti diye takıldım kaldım. Bir gün bir karede umarım onu da çekersin. Bu fotoda o yanıt biraz var gibi, yok gibi…tam bulacagım kayboluyor…bu evin eski sakinleri gibi…hala oradalar gibi…

    • peacefulmarvin says:

      Eşyalara da bu yüzden mi bağlanıyoruz acaba? Hadi o olmadı manzaralar, mekanlar… Hepsinin var bir hafızası, bize bir şeyler anlatan, anımsatan. Bizim kendi çağrışım evrenimiz, uçsuz bucaksız.. Bilgi?.. Onu da sanırım bulunca anlayacağız, şimdiki yalnız ahkam kesmek olur.

  3. fulyayerlikaya says:

    Güzelmiş…bilgiyi bulunca anlayacagız demek…aramak lazım tabi…durmadan , usanmadan sormak. En aızndan lazımlıgından değilsede, soruyorum ben hep. İster istemez…nedir bu başa gelen…

Leave a Reply

